Ny bruger
Første gang du besøger selvbetjening…
For at bruge selvbetjening på hjemmesiden skal du først registreres i vores system med din e-mail adresse.
Brugeroprettelsen sker ved at klikke på det grønne “Log på selvbetjening” felt i menuen til højre og herefter klikke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen.
Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra lægehuset. Ligeledes skal du huske dit password, som du selv vælger under oprettelsen.
Når du har oprettet dig som bruger modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.
Klik på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på selvbetjening med dit brugernavn (cpr-nummer) samt dit password (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
Første gang du bruger selvbetjening, har du kun rettigheder til en begrænset del af portalen, du kan få yderligere rettigheder ved at kontakte lægehuset. Som udgangspunk har man altid rettighed til at sende beskeder til sin læge, forny recepter og anmode om en tid til konsultation.
Ny patient
Velkommen til Sydhavnens Lægehus!
Er du ny patient hos os skal du kontakte din tidligere læge og bede vedkommende sende din journal til os elektronisk. Det sker ikke automatisk. På den måde kan vi orientere os i dine tidligere sygdomme, dit medicinkort, vide hvis der er registreret medicinske allergier og lignende.